fredag den 28. januar 2011

Award debut, Såmænd.



  • By accepting this award I will complete the following:
  • Thank and link back to the person who awarded me.
  • Share 8 things about myself.
  • Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.
  • Contact those bloggers and tell them about their awards.
Det' da fi'int! Takker og bukker.

1) Jeg elsker at skabe. Både mig selv og ting.
2) Jeg hælder mere til tankeoverføring fremfor ord og tekst.
3) Jeg blir helt vildt glad, når jeg får ting til at ske.
4) Jeg lytter meget til HayHouseRadio.com
5) Jeg spørger ofte folk om de er glade i deres liv.
6) Jeg har ingen decideret uddannelse (udover min gymnasie-eksamen).
7) Jeg elsker spaghetti med remoulade, ketchup, cocktailpølser og ost.
8) Jeg tror, at ALT er muligt og INTET kan lade sig gøre.

Jeg gi'r den videre til Zarah, for jeg har altså ikke opdaget 8 (OTTE!?!) bloggere på det seneste. Og Zarah er sød - og tilmed sjov. Så hun får den.

Katrine

2 kommentarer:

Zarah sagde ...

Du er sød og smuk og tak for awarden...Så kan det være jeg kan få sparket liv i mine blogs igen...har forsømt dem siden året gik igang.

Kys og kram til dig

Katrine sagde ...

..Og du er Supermodel-smuk - det glemte jeg at skrive før ;-)