torsdag den 6. oktober 2011

..Tip tap tønde..

Så er det ved at være enden på en æra - og heldigvis starten på en helt ny og helt anderledes og dejlig een af slagsen.

Maya kalenderens "9th wave" slutter her d. 28. Oktober og det kan nok være, at der er mange folk kloden over, der glæder sig i denne stund!
Siden 9. Marts i år er der sket rigtig mange ting i Verden som et resultat af folks bevidsthedsudvidelse. Har du mon selv lagt mærke til det?

Jeg har. I dén grad! Selv min far på 70 år, der har begge ben solidt plantet i mulden og never-ever har talt ét eneste ord om religion eller andet, der ikke har noget at gøre med traktorer eller planteavl - er nu begyndt at åbne op for sine følelser, er med i det hele taget og spørger interesseret til spirituelle ting og emner (!)

Verden er en anden. Og det bli'r bare helt vildt! Lige omlidt!

Her er en youtube-video med en fyr, der forklarer omkring de 9 trin i Maya-pyramiden. Det er på engelsk og han taler ...lige ud af posen. Det er helt ok at trække på smilebåndet ;-)
Men jeg kan godt li' videoen, for den forklarer en masse ting på en enkelt måde.



Vi er nu nået længere end "den femte dag og nat" (31. juli - 17. aug. + 18. aug. - 4. sep.) og hvad der skete i de dage, kan du bla. læse om her.
Måske kunne det være sjovt at finde ud af, hvad der skete i Danmark i de dage - og måske også i dit eget liv?

Hvad jeg personligt synes er fantastisk er, at folk stopper op og stiller spørgsmål og tager stilling. The Story Of Stuff forklarer folk, at det er ok at undersøge ting og sig nej til fx gift i mad, tøj og andre varer. Det løfter sløret så at sige. Meget spændende!
Amerikanerne er trætte af at blive snydt af gigant-fimaerne og lade sig styre af det. Nu er Wall Street besat!
Lejre herhjemme springer nu ud som landet første øko-kommune!
Vi har et politisk parti, der vil ha' afskaffet militæret - helt!

Og jeg kan jo blive ved og ved. Ofter laver jeg en "Ole Henriksen" og hopper op og ned på stedet og klapper i mine hænder; I LOVE IT!

Det er en rigtig, rigtig spændende tid vi er i - lige nu!

Ingen kommentarer: