torsdag den 8. oktober 2009

Pyh..sikke en uge..

Jeg har helt ondt i maven over alle de ting, der sker - og ikke sker. Så meget, at jeg har måtte gå dårlig i seng kl 19.30, samtidig med Saxe. (Men det var i grunden jo ikke så værst, for det har været så hyggeligt at putte og at sove læææænge).

Nå, men forbundet med sådan en flytning er der en del ting, der skal ordnes og ting, der skal falde på plads.
Jeg fået ordnet: Meldt flytning, fundet ny dagpleje til Saxe, fundet ud af ting vedr. Økosamfundet, søgt om jobs (både opfordret og uopfordret).

Dét, der gi'r mig dårlig mave er bare, som altid, ringe økonomi. Mine stjerner (og min svigerindes clairvoyant ;-) lover dog en snarlig og betydelig forbedring på det område, så jeg holder vejret så længe...
Jeg har måtte krybe til korset og bede mine søde, fantasiske, kærlige forældre om hjælp - og har fået den.
Jeg ved, at det hele "bare" drejer sig om salget af min lejlighed i Kbh, og at jeg betaler dem tilbage. Men hold op, hvor er jeg dårlig til at tage imod hjælp!! Der er virkelig noget, jeg skal arbejde med!

Søren har været oppe at møde dagplejeFaren og har fået en snak med vores udlejere. Vi nærmer os en deal ang. kontrakten, så NU skal den bare skrives, så det kan komme af vejen!

:Emneskift:
Nå, men i denne uge arbejder jeg ude på Friskolen og igår havde jeg en eventyr-time med 0.klasse.
Jeg sidder og er klar med en H.C.Andersen bog, da de kommer ind.
Een for een kommer de ind i klassen og går nærmest i chok over, at der sidder EN ANDEN end den, de plejer at ha'! Jeg havde et hårbånd på og syntes selv, jeg så ok ud.

Elev: ARJ! Har du brækket hovedet?? :-O
Mig: Æh.. hvad?
E: Ja, har du brækket hovedet, siden du har sådan en forbindning på?
M: ... ah.. Nej. Det er et hårbånd.
E: Men hvorfor har du det på??
M: Så.. jeg ikke får hår i øjnene..
E: ... Hm.. :-/

Da de ENDELIG fik sat sig, fandt jeg et eventyr frem, "Kærestefolkene", der handler om en Top og en Bold.

Mig: Hvem ved hvad en Top er?
Elev: Det er sådan noget lissom firkantet, der er kort og har sådan nogle tynde stropper.
M: ??? *Pling* ..ah... hahaha.. nej.. Det er det samme ord, ja, men det har ikke heeelt den samme betydning.

Fedt. Det nye eventyr; "Volley'en og tank-toppen". Hahahahahahahahaha

Senere på dagen tog jeg ned til Nedergade for at være sammen med Saxe og hans Farfar. De hyggede sig rigtig og her er et stemningsbillede fra Orangeriet :-)

Om aftenen blev vi og spiste med og det var bare SKØNT!

Katrine... helt vindblæst - af alting.

Ingen kommentarer: