lørdag den 3. juli 2010

Et år i kamphønens tegn

Just hjemvendt fra endnu en dejlig tur på stranden - og kan ikke understrege nok, hvor lækkert det er, at bo 5 min. derfra!
Solen hamrer ned - endelig - og vi nyder det i fulde drag. Hvert år overraskes jeg over, hvor meget solstråler hjælper på humøret!

Da jeg kom hjem fra sommer workshoppen i Norge sidste år, ønskede jeg, at dette år (jeg regner jo fra sommer til sommer og ikke Nytår til Nytår..) ville blive et år i kampens tegn. Altså, jeg mente jo, at jeg ville lave en masse stage fighting. Men kamp har jeg fået. Også til stregen.

I efteråret ville vi leje et hus, men sprang fra, da udlejerne pludselig virkede suspekte og en liiille smule agressive... og de løb så med vores penge. Vi gik så til en advokat og her den anden dag, fik vi brev om, at vi havde fået rettens ord for, at vi skulle ha' vores penge tilbage. Så det var vel nok lækkert! (Nu må vi så se, hvornår de kommer..)
I efteråret satte jeg også min gamle lejlighed til salg, men lejede den samtidig ud til to fulde islændinge.. Dårlig kombi. Så vi sidder stadig med den. Men med Guds og internettes hjælp, skulle den gerne være os af hænde me'et snart!!
Så fik jeg job som vikar i en SFO, hvor jeg sandelig også fik kamp til stregen.. Og jeg har nu lært, at jeg ikke gider det mere. Og det er faktisk en lettelse.
Så blev pludselig formand for StageFightDanmark! Og det er en helt ny verden for mig. Super alt muligt!
Så startede jeg på et kursus hos en skøn dame, som gjorde mig opmærksom på den kamp jeg har kørende med mit ego. Spændende-spændende. I alle dimensioner, so to speak.
Min søster koblede mig sammen med et eventfirma, så for nogle uger siden trak jeg i musketér-tøjet og tæskede løs på børn med skumsværd ude i Ulvedalene. *Sweet*
Nogle dage efter fik jeg 9 unger til at slås med hinanden foran hele deres skole. - Til ungernes store glæde og de voksnes store skræk og forargelse.

Og nu, på fredag, runder jeg mit år af ved at tage tilbage på sommer workshoppen. Dette år i Finland! Og UDEN mand og barn! I 10 dage!
Jeg får skiftesvis lyst til at steppe og til at tude. Det bli'r så fedt! Nu er det MIN-MIN-MIN tur!
Og jeg er "Advanced" og jeg skal ha' nye lærere fra USA og jeg skal ha' nye fag og og og..! *Klapper i sine solbrune hænder*

Ah... sikke et år. Fuld af halløj og alt muligt. Jeg har ihvertfald ikke kedet mig. Og turen har givet mig MANGE sommerfugle i maven!

Katrine - snart fit for fight!

2 kommentarer:

Gianna sagde ...

Uhhh, hvor lyder det fantastisk..!! Specielt dét med den skønne dame og eventfirma'et - OG sæ'fø'lig din snarlige tur nordpå! =P
You go, girl!
K'er

Anonym sagde ...

Takk for en interessant blogg