mandag den 5. september 2011

Hold fast - nu drejer vi!

Det siger jeg ofte til min dreng, når vi kører bil og jeg måske kører lidt for hurtigt i svingene.

Og nu tager denne blog altså også en drejning. -Fordi JEG har taget en drejning!
Og det er ikke pludseligt, nej. Det har taget noget tid at indrømme overfor mig selv, at NU er det på tide at være ... *ta-daa* mig selv. Og vise det. Og ikke gemme det af vejen, fordi nogen måske ikke forstår eller ikke er enig. Og det er jo noget pjat.
Jeg har i nogen tid rullet rundt i "Blog-land" og fundet de forskellige sider derude så ... måske ikke intet-sigende, men mere ... lige til at putte i en kasse. Meget tilpasset den generelle holdning. Ikke noget med at sige noget forkert - og HVIS nogen har turde skrive noget andet (evt. en "skæv" holdning, noget spirituelt eller blot noget om følelser) så har der været undskyldt stolpe op og stolpe ned.
Og det ærgrer mig. I den grad.
Jeg får lyst til at ruske liv i folk og sige "Kom nu! Hvad vil du i virkeligheden? Hvem ER du? Så sig dog NOGET!"

Så jeg må starte med at være mit eget gode eksempel og -om ikke andet- så vise mig selv og mine nærmeste, hvem jeg er. Og det er jo sjovt og lærerigt.

Så nu vil jeg gerne sige NOGET. ;-)