søndag den 24. maj 2009

*Danse-danse*

Jeg skal til at ha' min kondi tilbage - for jeg skal altså bruge den i Juli !!

Jeg skal ENDELIG til Den Årlige Sommer-WorkShop igen! Og i år bli'r den afholdt i gode, gamle Hamar i Norge.
Åh, hvor jeg dog savner at svinge en kårde og at sparke en liggende person i maven. Eller at vågne op i en sovesal, der lugter af sure tæer, og dét at spise Inga-Live's supper HVER dag til middagsmad.
I år skal det være!
Og jeg ta'r Junior med. Han skal se, hvad det er, han har afholdt mig fra at gøre i de sidste TO år!

Nå. Men min kondi, altså.
Jeg bryder mig på det bestemteste IKKE om at løbe og jeg kan ikke rigtig finde nogen aktivitet at gå til.
Men DANSE, dét kan jeg! Og det elsker jeg! OG det gi'r motion OG man bli'r glad i låget samtidig!

Så er det jo godt, at man har YouTube, så man lige kan finde yndlingsnumrene og så jerne rundt i stuen!




Katrine

Ingen kommentarer: