tirsdag den 26. maj 2009

Forkert nummer

Mens jeg var igang med at bade Junior, ringede min mobil og jeg fór så ud efter den.
Men da den ringer virkelig kort tid ( ), nåede jeg selvfølgelig ikke at tage den.

Det var et udlansk nummer, kunne jeg se, så jeg tænkte, at det nok var mand (der er i Spanien), der prøvede at ringe fra en fastnet-tlf.

Så jeg ringede op igen:

Mand: Hallo?
Mig: Ja, hallo! Er Søren der?
Mand: Hallo??
Mig: Jaja, hallo! Har min mand lige ringet fra dette nummer?
Mand: Yes, hello??

Mig: ... Ah, uh.. Did someone just call me from this number??
Mand: Ah, yes, actually I just dialed the wrong number.
Mig: I see. Where are you calling from?
Mand: Abu Dhabi.

Mig: ... Have a nice day! *Lægge på og håbe, at det ikke lige kostede mig 1000 kr at ringe op til De Forenede Arabiske Emirater pr MOBIL!!!*


Hvor sødt af den fremmede mand, at han lige ville ringe og høre til mig - NÅR NU MIN MAND IKKE GØR DET!!


Katrine

Ingen kommentarer: