mandag den 15. juni 2009

Træt med træt på

Jeg er splat. Jeg har 1000 ting, jeg skal/skulle lave, men istedet sætter jeg mig hver aften her i sofaen og ser serier og propper chokolade i munden.
Jeg har sååååååååååååå brug for en ferie. En rejse. Et sted, hvor vi INTET skal udover at opleve og nyde.

Jeg har ikke været ude at rejse i over et år!! Det er jo fuldstændigt uhørt! En skandale!!

Men om en måned render jeg rundt i Norge med en kårde i hånden og Junior sidder og leger på gulvet - som den mest velopdragne dreng i Verden (blev der sagt!).
Ah, udenlandsk luft. Og bjerge. Og mine gamle venner fra hele Europa + et par stykker fra USA og Rusland.

Men det virker som lang tid ligenu.
Vi har rigtig travlt på arbejdet; I fredags havde vi fest for 80 3.klassesbørn, så det var en laaaaaang dag. På tordag skal vi ha' cirkus-forestilling og ungerne glemmer det hele tiden og bliver simpelthen væk fra træningen. Og i næste uge står jeg for "Kinesisk uge".

Nåja, og jeg fejrer også min fødselsdag på lørdag. Men det skal nok blive en dejlig dag. Stille og roligt. Ikke noget fancy. Bare venner, bål, karaoke og forhåbentlig lunt og tørt vejr!

*Dyb vejrtrækning*

Jeg er blevet sagt op på jobbet. Eller.. min kontrakt er udløbet. Det var en tidsbegrænset stilling, men der var udsigt til forlængelse, sagde de. Det blev så ikke til noget pga for få børn i klubben. Normeringer og så'n.
Så.. det er selvfølgelig en lille stress-faktor i øjeblikket. Men det skal nok løse sig. Det er jo ikke første gang, at jeg står uden job. ;-)
Jeg ser det som noget positivt; det er fordi jeg skal til at lave noget mere spændende nu! Jeg ved bare ikke endnu hvad det er. - Eller gør jeg? ;-)

Nå... men som sagt, jeg har 1000 ting at lave. Ligenu fx, skal jeg ud af hænge bleer op og bagefter må jeg hellere rydde lidt op...... *Suk*
Jeg skal møde kl 8 imorgen, fordi vi skal ha' møde og jeg skal være med til at lave morgenmad til personalet. Efter arbejde ta'r jeg en kollega med hjem, som Søren skal behandle og så skal vi ha' noget mad bagefter.
..Og behøver jeg at nævne, at huset er totalt rodet til?? Som altid BTW!
Hvorfor blir det VED med at ske? Man når jo lige at gøre det hele pænt og 2 sekunder efter *knipser med fingrene* ligner det hele lort igen!
Jeg vil ha' en hushjælp. NU! ..........Eller måske bare et familie-kursus i oprydning.

Men jeg gider jo ikke alt det dér. Ligenu vil jeg hellere skide på det hele, se endnu et afsnit af min serie og så smutte i seng.
Hmm... så er det jo godt, at jeg er A-menneske, for så kan jeg istedet stå møg-tidligt op og rydde op.
Er det en aftale "Fremtids-Katrine"? Yes, det er det da! (Jeg VED, at hun blir gnaven imorgen. Men pyt med det. Hun blir god igen).


Katrine, der VIRKELIG trænger til ferie!

Ingen kommentarer: