tirsdag den 2. juni 2009

På besøg i Cirkus

For en lille uge siden, var jeg på besøg i Cirkus Arena med mit arbejde.
Vores Juniorklub er i fuld gang med et cirkus-projekt, der skal munde ud i 2 forstillinger, så derfor var det oplagt at besøge et RIGTIGT cirkus!


Det var super-fedt!!
Der var en jonglør, der viste lidt af hans kunnen og lærte ungerne et par tricks med bolde og MarryLou (som vi jo kender fra Talent 2008) slangede sig rundt og malede pigerne som rigtige cirkus-prinsesser. Jow-jow...

Jeg havde håbet at kunne få lov at klappe en elefant, men ak.. de skulle afsted til Grenå, hvor de skulle optræde samme aften.


Men jeg fik prøvet nogle andre ting istedet.


Jeg er ok med en hulahop-ring ... dog ikke ligeså dygtig som den professionelle 11-årige pige, der lånte mig ringen.

Så var der den her 12-årige dreng, der så let som ingenting stillede sig på hænder på et stativ, lænede sig lidt til den ene side og vupti, stod på een hånd og spredte benene til split. "Så er det nemmere at holde balancen", forklarede han mig. Aha. Jamen, det gør jeg så bare.


Jeg kunne stå "håndstand" istedet. Skal dog lige træne både mave- og rygmuskler lidt mere, kan jeg se, da jeg hænger lidt. Men der er da stadig lidt spræl tilbage i den gamle krop ;-)


Katrine * Hopla*

Ingen kommentarer: