onsdag den 17. februar 2010

Plim-gok-påske-pling!


Det er hvad de to (eller meget flinke) damer, der betjente mig i den lokale genbrugs i Frederiksværk kan betegnes som!
Det var en meget syret oplevelse, men jeg kom da derfra (langt om længe) med et par gode fund - meget billigere, end hvis jeg havde handlet hos nogen, der havde kunnet regne. -Og derfor også havde opdaget MIN regnefejl... Jeg ville jo så gerne hjælpe, men da jeg er sproglig student, så rakte det ikke så langt.

Men hva'. Jeg fik en skjorte, et fint stykke stof og 11 fiiine lommetørklæder (der skal laves til noget patchwork-halløj) for 20kr!!

Tralala, hvor jeg holder af en god handel!
Og det bringer mig lige videre til vores IKEA-udflugt idag, hvor vi fandt et nyt spisebord til ½ pris! Lige dét vi ønskede os!
Law of Attraction styrer!

Vi fyldte en vogn med godter og kørte derfra med 500kr tilbage på gavekortet. Hvor tit sker det lige, at man har penge TILOVERS, når man forlader IKEA???

Katrine

Ingen kommentarer: