torsdag den 4. februar 2010

Kbh t/r

Så så man mig springe på Lokalbanen til Hillerød og derefter på Linie E ind til Hovedbanen, så jeg kunne nå ind i lejligheden til kl 12. For ... jeg havde en fremvisning. Jo! Juhu.

Havet ved Frederiksværk

Så jeg var gavmild med den medbragte æteriske olie med lavendel-duft, for hørmen af de to forrige lejere skulle der nu gøres bugt med. Pyh!

Jeg ventede og nåede da også lige at catch'e op telefonisk med en dame fra min gamle mødregruppe. Da klokken nærmede sig 12.10, regnede jeg slukøret med, at jeg var blevet brændt af, men heldigvis dukkede pigen op alligevel.

Hun var meget ung og fór ind i lejligheden og viste sig selv rundt på 30 sekunder! Jeg var helt forvirret over det og prøvede i farten at fortælle hende lidt om stedet og praktiske ting og deslige. Men hun sluttede af med, at hendes far nok skulle se den også og det ku' altså først blive om 2-3 uger(!) så pøj-pøj med salget.
BANG! Så var hun væk igen!

Hm. Så stod jeg dér. 1½ times togtur for 2 minutters fremvisning...
Nå, men så var det jo bare om at nyde min fri-dag.. og jeg havde et par tilgode-bevis i lommen. *Springer op og slår hælene sammen*


Så der var lige til en strik-vest og et par bukser til mig fra H&M (Tak svigerne!).
Øj, det var en dejlig Strøg-tur!

Nå, men imorgen har mægleren en fremvisning og SÅ ..! Kryds lige fingre, ik'! *Jæj*

Katrine

Ingen kommentarer: