tirsdag den 3. marts 2009

Jeg insisterer!

Jeg insisterer og slår i bordet; NU vil jeg ha' forår, sol og sommer!

Jeg har hovedet fyldt med snot og lungerne er jeg ved at hoste op. *GAAH*
Saxe er næsten ovre samme tur og Søren er lige "gået i gang" med sin omgang. Vi er en køn trio.
Vi sover bare så elendigt og skiftes til at vække hinanden med hoste, næsepudsning eller snorken.

Åh, bare det snart er slut...

Men der er da rare ting også;


Vintergækker og erantis står og pynter ude på gårdspladsen og omme i vores have.

Min søde mand har givet mig en ny symaskine, som allerede kom med posten idag! Snart skal den afprøves, for jeg har mange idéer til nyt tøj til Junior.

Jeg har fået job. Jow-jow. Og starter i slutningen af denne måned.
Det skal nok blive morsomt og jeg ser frem til det. Det gør jeg faktisk.

Jeg har mange 30 års fødselsdage i år - Inkl. min egen!! Meget planlægning - på den gode måde.


Katrine - Må jeg godt snart smide de lange underbukser?

Ingen kommentarer: