onsdag den 25. november 2009

Alene på pinden

Så.. nu er flyttemændene kørt med alle vores ting. Og Søren er kørt ind til byen, for at springe på bussen til Tuse, hvor min Far henter ham, så de sammen kan køre til Skibby at læsse af.

Flyttevognen var bestilt til kl. 10.30/11.00, men da klokken var lidt over 10 trillede de ind i gården. To mand høj og med FULD KNALD PÅ! Søren: Det var Kim og Søren, to gæve Nordjyder /Søren. Hold kaje, de var hurtige!
Vores ven, der skulle komme at hjælpe til, var målløs, da han kom kl.10.30. Der var dårligt flere ting tilbage, han kunne bære ud.
Og det er jo ikke ligefrem fordi, vi har få ting!
Nejnej, vi har åndssvagt mange ting!! Og når jeg så tænker på alle de skraldesække, kasser og halløj vi har kørt på lossepladsen og genbrugen, bli'r jeg helt dårlig..
Det er for tosset at ha' så mange ting.
Fremover skal der skæres kraftigt ned - eller måske lave den regel, at der skal noget UD, når nyt skal ind!

Nå.. men nu står jeg her i overtøj og store støvler. Får mig lige en leverpostejsmad og en bid chokolade, inden jeg skal igang med den store rengøring.
Tre timer gi'r jeg mig selv. Og så skal Saxe hentes.
Vi overnatter inde i Nedergade de næste to nætter og sejler så til Sjælland fredag eftermiddag.

Pyha, alle de ting, der skal ordnes; Rengøring, ting på genbrug og losseplads, proppe flere ting i bilen, sende beskeder med den nye adresse, osv.

Så jeg må hellere komme i sving!



Katrine

Ingen kommentarer: