mandag den 30. november 2009

Farvel og Goddag

Så er vi flyttet. Helt.
Nu bor vi igen på Djævle-øen.Vores låne-hus.

Jeg er stadig ikke rigtig med, men min kære mand er simpelthen HJEMME! Intet mindre. Sidst, jeg så ham så glad, var da han genfandt sin stjålne cykel nede ved campingpladsen.
Han har, i følge ham selv, aldrig været god til det dér sociale liv, men jeg skal da lige love for, at han nu ta'r revanche!

Da vi landede i lørdags besluttede vi at gå en lille tur, og et par meter fra huset stødte vi på een af naboerne, der var på vej hen til os med en skål popcorn for at byde velkommen. Hyggeligt.

Længere henne ad vejen var der gang i pandekagebagning over bål og Saxe fik en pandekage med på vejen. Samtidig blev vi inviteret på aftensmad hos Saxes nye dagpleje-familie. Hvor lækkert var det ikke lige?!

Så efter et smut i Netto i Hundested og en eftermiddagslur, smuttede vi over plænen og hen til middag. Vi blev hele 10 mennesker! Det havde jeg ikke regnet med, men det var simpelthen så'n en dejlig aften.

Saxes dagpleje.

Idag var vi igen ovre hos dem, for Saxe skulle besøge de andre børn i dagplejen. Vi var der blot i en time og så hjem igen. Saxe hænger meget på os og har brug for tid og tryghed, så det får han og vi har heldigvis masser af tid til det.

I eftermiddags bankede det pludselig på døren og "popcorn-naboen" kom et smut på visit med sin baby. Så sad vi og fik en kop te og fik sludret lidt.
Jeg har ikke prøvet at blive taget SÅ godt imod før, så det er totalt uvant - men virkelig rart!

Jeg håber dette er stedET, for jeg orker næsten ikke flytte mere rundt...


Katrine

2 kommentarer:

Sandra Brix Lerche sagde ...

Det er jeg helt sikker på det er Katrine - stedET for jer alle. Hvor dejligt at høre I allerede har "mænget" jer med folket *GG*
Klem S

Zarah sagde ...

jubii så skal vi snart ses...Du er jo lige der :-D.
Og mand hvor lyder det som et dejligt sted, med skønne mennesker. Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedt.

Glæder mig til at komme på visit.
Kram kram og kram