mandag den 25. januar 2010

Kærestedag

Siden Junior kom til, er det ikke blevet til mange kæreste-dage.. Men nogle ER det da blevet til alligeveller!
I lørdags så vi snittet og snuppede een til!

Fredag eftermiddag kørte vi hjem til mine forældre og overnattede, så vi allerede lørdag formiddag kunne tage afsted til Kbh. Jeg var stadig ret splat dér fredag aften og Saxe var også temmelig stille, men vi spiste begge godt, så vi var sikkert på rette kurs.

Lørdag vinkede vi farvel og drønede afsted og alle var glade.
Søren og jeg tog i Frederiksberg Kurbad og ØJ det var godt! det havde vi bare fantaseret om så længe!
Efter to timer dér var vi godt møre og runkne og så stilede vi mod Metroen igen. Vi havde bestilt billetter til Sherlock Holmes og da Søren var SUUULTEEEN(!) skulle vi lige nå et slag forbi BurgerKing. ØJ, hvor smagte det godt - og ØJ, hvor var min mave skeptisk bagefter...


Ind i biffen og indløse "Guf-billetter" (TAK Tenna for fantastisk fødselsdagsgave!!!) og så afsted-afsted.. i langsomt tempo for mit vedkommende, for nu begyndte jeg at kunne mærke, at jeg slet ikke var frisk endnu.
Men vi fik set filmen og den var SÅ god!! Vi var begge meget positivt overraskede over hvor godt de spillede og hvor flot de havde fortolket deres versioner af Holmes og Watson! Super-super! Og kampscenerne... *savle* Såååååå fede! Jeg spottede et enkelt miss eller to, men dét betyder jo ingenting i det store hele!

Efter filmen tog vi lidt indisk take-away med hjem til søsters hus, som vi havde fået lov at låne.
Og SÅ kunne det nok være, at jeg skulle ligge på sofaen! Ikke noget mad til mig. Kun varm the og så sooove.
Søren gav mig en albue i lysken og maven, inden jeg skulle i seng (altså som behandling, ik'). Fååååååårk! NAS! Men det hjalp og jeg fik indset nogle flere ting omkring mig selv, som jeg skal arbejde med. Og så sov jeg... Lige indtil kl. 06, hvor min mave vækkede mig.

Ved middagstid var vi hjemme hos Bedsterne og Saxe igen. Det var bare den gladeste dreng! Den gladeste dreng, der glad fortalte, at han havde brækket sig udover Bedste og Bedstefar hele natten! :-)
Men nu er vi enige om, at vi er "har dårlig!" og "Færdig dårlig".

Dejlig weekend.. trods alt.

Katrine

Ingen kommentarer: