fredag den 29. januar 2010

Var det noget? Hva-hva-hva?

På søndag fortækker mine to lejere fra min lejlighed på Halmeren. Finally.
Jeg var nødt til at ha' lejere, men altså... gid det dog havde været to ordentlige piger istedet.

To ungersvende fra Island, der brugte min lejlighed som et sted til at sove den ud - helst mens der var fremvisning..!
Æv altså.

Nå, men nu rykker de ud og JEG går igang med rengøringen!

Så.. hvis der er nogle derude, der sidder og brændende ønsker sig en læx 2 v'er 5 min. gågang fra Hovedbanen, 2 min. fra Netto, 30 sek. fra SuperB og Thai rest. og Kina rest. - SÅ kan det nok være, at I skulle smide mig en mail!

Andelen koster 599.000kr og huslejen er på 3046kr inkl. vand, varme, internet og antenne.

Yes, det er billigt!! Og det er dejlig at bo i. Fedt gårdmiljø med privat vaskeri og der er tilhørende loftsrum til lejligheden. (+ der er tale om at bygge altan. Der skal bare stemmes om det.)

Se billeder her!

Katrine

2 kommentarer:

anette sagde ...

Kommer SÅDAN til at savne Kbh og frem for alt det indre Kbh, når sådan et spot er tilgængeligt. Nu bor jeg dejligt i skoven, men for pokker det ville være fedt med et lille city escape.

Cirkus Rank & Freydi' sagde ...

Det kan jeg godt forstå :-)
Det ER også et dejligt sted at bo. Men vi har også valgt at fortrække til landet nu.