torsdag den 23. december 2010

Glædelig Jul

I weekenden var jeg på (fantalastisk) kursus i Holbæk, som jeg plejer van, og så tænkte min søde bil pludselig, at nu det var jul, ville den da også ha' en julegave. Så det fik den - hos mekanikeren.
Det betød så, at jeg lige måtte blive et par dage ekstra hos mine forældre. Det var jo heller ikke så tosset - især ikke, når de sådan inviterede til julemarked med glögg og æbleskiver.
Birkegårdens Haver er et dejligt sted, hele året rundt. Det er et besøg værd. Med mor og far, også selvom man har rundet de 31 år.. De har en Engelsk/Dansk have, men især den Japanske have var flot! Der var krybbestald og boder, en butik og et telt for børnene. Der var også en café, et lille tog, som ungerne kunne køre på og en jule-hest.
Min far købte kastanje-likør, solbærrom og ½ spegepølse. Så vi ved godt, hvad vi skal drikke til vores risálamande og hvad den står på 2.juledag.

Jeg ønsker alle en rigtig dejlig jul med ryddede veje og andre ønsker, der går i opfyldelse!

Katrine

1 kommentar:

Giannina sagde ...

I lige mås, søde du!!!! <3