mandag den 2. marts 2009

Weekend-besøg

Her i weekenden kom Mormor og Morfar på besøg. Det var tiltrængt og vi havde nogle dejlige dage.

Søndag tog vi en tur ud på "Jernhatten", for at se, hvad dét var for noget.
Vi fandt ud af, at det er et kæmpe-stort(!) fredet område med en høj på 47m. Fra bunden til udsigts-toppen gik en lille, snoet sti på 1,2km. Og på den anden side førte stejle trapper os ned til stranden.



Det var en frisk tur og det var godt at få brugt kroppen. Det kan mærkes i læggene idag, skulle jeg hilse at sige! (Jeg havde også lige 10kg Saxe på ryggen..som forøvrig ikke sad optimalt i slyngen, kan jeg se.. Hmm..).

Bagefter kørte vi en tur rundt i området, for jeg ville vise mine forældre en virkelig stor og gammel gård, der lå et stykke vej defra.
Næste gang skal de se MolsBjerge.


Katrine

Ingen kommentarer: