torsdag den 9. oktober 2008

Han KRAVLER, sgu!

Jo, sandelig om han ikke gjorde det i tirsdags, da vi alle tre var på besøg hos vores nyeste slynge-veninde, Fru Pigallop i Dråby-land! Dér sad vi snakkede ligeså fredeligt og pludselig lettede Junior måsen og kravlede hen til en "and-i-kugle"!
"Han...... han kravler sgu!", fik jeg fremstammet. Det var vildt! Men så glemte han det lidt igen og satte sig bare op og snakkede videre.
Inden vi skulle gå, gjorde han det så igen. Bare lidt. Bare et par skridt. Men nok til at jeg fik helt sug i maven! Det var et dejligt øjeblik.
For ret kort tid siden skulle der en tur i Tivoli's rutschebane til, for at give mig kilderier i maven. - Men NU. Nu skal jeg sgi bare glo på en unge, der KRAVLER! Nåja, men han ER jo MIN unge - OG jeg havde bare ventet længe på det. Nu var den der så pludselig. Og det var FEDT at opleve!

Det er da også derfor jeg er lidt vægelsindet ved det dér pasning af ham. Hva' så, skal han så være i institution HVER dag i 5-8 timer?? Så er det jo "DEM", der kommer til at opleve alle de fede førstegangs-oplevelser... Nul putte! Det vil jeg sg.. sandelig ha' lov til! Det er jo dét, der er det mest fantastiske ved at ha' barn! IK?! Lissom!

Nå........ Men jeg kommer jo desværre nok ikke udenom det...... helt. Vi mangler penge og jeg skal selvfølgelig være med at hive dem hjem. *Gys* Så, han bli'r skrevet op til en dagplejer og så må vi se. :-/

Jeg HAR filmet ham lidt, men de ivrige må desværre vente lidt endnu, da det er Søren, der står for alt det tekniske. Måske blir det ordnet imorgen. Ellers nok først i slutningen af næste uge. (Vi skal jo til Odense og ha' tæsk af vores GongFu-mester :-D )



Moren - nu med mere fart på

Faren har nu lagt film op

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Han kravler OG snakker OG fouragerer!!! Mosteren svulmer af stolthed... Glæder mig SÅ meget til at se jer.