fredag den 17. oktober 2008

Qian Yeye

Qian er i Danmark og vi har lige været i Odense for at træne med ham - ENDELIG! :-D
Det var bare SÅ godt at se ham igen og godt for mig at komme igang igen. Nuj, hvor har jeg trængt til et ordentlig bjørne-dask på skulderen! Og det fik jeg - flere af :-)))
Om jeg havde ømme lårbasser søndag morgen?? Åhja! Men var jeg udhvilet?? JA!! For min søde mand havde nemlig taget Saxe med sig hen til hans gode ven for at se fodbold - og de blev der lige til næste formiddag. Og jeg... jeg fik endelig lov til at være sammen med gutterne og Qian og bare hygge hele aftenen til jeg gik ud som et lys på Karstens sofa og vågnede først, da der blev serveret morgenmad. Årh, det var vildt! :-)

Qian nød rigtigt at se Saxe igen og det var skønt at se.



Vi boede hos Nick og hans dejlige familie og deres KÆMPE hund. Det var ren luksus og vi nød vores ferie i fulde drag!

Om mandagen tog Saxe og jeg i Cirkus med Sandie og Noah og vi fik set både kameler, elefanter og jonglører. Saxe var begejstret og klappede, klappede og gav den gas. Noah spænede rundt og skulle se det hele på den halve tid og fik fedtet sig selv, sin mor og den foransiddende pige ind i slikkepinds-snask *Hehe*
Bagefter tog vi hjem til Sandie og hyggede, mens Noah sov (som en god dreng) og Saxe holdte sig vågen. *Suk*

Tirsdag tog Saxe og jeg hjem og Søren blev og trænede videre.
Jeg ville selvfølgelig gerne ha' været blevet, men jeg skulle hjem og forberede noget undervisning.
Jeg håber at kunne nå at sige farvel til Qian, når han er i København at undervise.




Katrine - der stadig har det i sig *KaPOW*

Ingen kommentarer: