onsdag den 1. oktober 2008

31 år - Lækre lår ;-)

"Idag er det Sørens fødselsdag! Hurra - Hurra - Hurraaaaa"


Så derfor har jeg været tidligt oppe og lave omelet, bage pandekager og lave varm kakao. *Uhm* Jeg gav ham en gammeldaws kødhakker! Jo, for det havde han altså ønsket sig. Sådan een med håndsving og indsatser så man også kan lave vanillekranse og rutebiler på den!
Søren har en sød idé om, at vi skal lave en masse vanillekranse og sende til Kina, når vores "KungFu-bror", Shi Ying, skal giftes i november. Så.. nu fik han altså dén!


Igår aftes kom hans forældre forbi til aftensmad, kaff' og kaw. Det var vældig hyggeligt! :-)
Desværre var Saxe ikke så fornøjet, men han tøede heldigvis op, inden han skulle i seng.


I formiddags lå vi så og tænkte over hvor hurtigt tiden er gået siden Sørens forrige fødselsdag:

K: Tænk engang, for et år siden sad vi i en lille lejlighed og jeg var stor og fed!
S: ...Og nu sidder vi en en stor, fed lejlighed - og du er lille... ;-)
*Hehehe*



Katrine

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN SØREN!

Endnu en Vægt....det er jeg også selv med min fødselsdag om nøjagtig en uge.

Lyder som en rigtig dejlig morgenvækning...sikke'n god kone du har der!

Knus AB

Suzy Q sagde ...

Tillykke! Vi savner jer...