tirsdag den 21. oktober 2008

Men den skøøønneste krans..!

Tjek lige hvor krea Mor her var igår! :-D
Svimse AKA Annette inviterede Fie og jeg til erfa-kursus i kransebinding nede i Hans' værksted. Det var rigtig hyggeligt - og JEG vandt! ;-P Og Fie, du vidste godt, det var en konkurrence!


Senere blev der tryllet lækker-lækker frokost frem og da mænderne forsvandt ud af døren, blev damerne tilbage og så blev der strikket, hæklet og lavet fransk manicure! Jow-jow...

Det var en dejlig dag!


Katrine Kranzenstolt

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sig mig engang...er du gået i stå på bloggen eller hvad? Jeg nød lige at kunne følge lidt med i jeres og Saxes liv og færden :-)

Håber alt er ok?
Knus AB

Cirkus Rank & Freydi' sagde ...

Jeg ska nok, jeg ska nok! ;-)
Har bare ikke været hjemme i 10 dage nu. Derfor.

Anonym sagde ...

Ok, ok, ok... :-) Så vil jeg sætte mig med en bette tår kop kaaaf' og nyde dit nyeste indlæg. Tak for kommentaren på vores blog om Halloween :-D

Velkommen hjem til Jylland
Knus AB