torsdag den 6. november 2008

Fødselsdags...forældre

Min Mor havde fødselsdag 1½ uger siden og idag er det så min Far's tur.

Jeg tænker altid på mine forældre som hhv knapt 40 og knapt 50 år. Den alder har de altså ikke længere!

Min mand spurgte mig engang; " Hvilken farve hår havde din Far egentlig?"
Mig: " ??? .......... Han har jo SORT hår! Det kan du da se!"

Nej, min Far's hår har i MANGE år været kridhvidt...

Mit mentale billede af mig selv - altså aldersmæssigt - plejer jeg at sige, ligger omkring de 17 år.
Og det passer jo så meget godt. Jeg er GÅET I STÅ i mine sen-teenage år! *O ak, O ve, O w*

Nå, men på den anden side, så er det måske dét, der holder mig ung? ;-)
Naaah... jeg er nu rigtig glad for at blive ældre. Det er ok. Jeg kan bare ikke li', at mine forældre bli'r gamle.
Altså, jo, jeg vil gerne ha', at de bli'r gamle, men de skal bare ikke ældes.


Sådan så vi ud i 1980 (tror jeg det må være).

Tillykke, Mor og Far. I ser stadig godt ud, må jeg sige. I LOVE IT! ;-)


Den Yngste... der vil tage Jr på ryggen og gå en tur NU.

Ingen kommentarer: