tirsdag den 16. december 2008

A'ge-Mam??



Igår aftes havde sad vi alle tre ved bordet og spiste dejlig aftensmad. Vi fik kartoffel- og grøntsagsfritter ... og så havde Søren lavet lækre kjöttbullar - altså store kødboller, ik'.
Lige da jeg havde taget en stor tår vand og skal til at synke, peger Saxe på kødet og siger "PUH?".

Jeg er ved at kløjs i det, men Søren forstår ikke lige...

-Ja, det er kødboller, Skat. Mmm, smager godt.
-Puh?
-Kjöttbullar!
-Puh?? *vifter sig for næsen*

Og som jeg sidder dér og kæmper for ikke at sprutte vand udover det hele, kan jeg høre, at kuglen falder i hullet inde i min mands hovede; *PLING*

-Hov! Sidder han og siger til mig, at min mad ligner l***?!!

*Grineflip*

Det KUNNE da også godt ligne lidt.. ik'?! ;-P


Katrine

(Baggrundshistorie: Saxe har den sidste månedstid sagt "puh", når han skal/vil på potte. Derfor.)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

En af de dér daglidagsoplevelser, som kommer helt uventet og som gør livet med børn helt fantastisk...

Han får en fed humor ;)

Hygge... Beate

Anonym sagde ...

Nenejnej, hvor er det FEDT! Haha-det er sgu lige før, tårerne også triller ned ad mine kinder!! :-P
Fuck, sidder og har det vildeste grineflip lige nu - GOD JUL!!!! =)