fredag den 3. april 2009

Den første "Barnets 1. sygedag".

Så nåede man lige 5 dage på nyt job, inden man måtte tage fri... Tja.

Saxe vågnede nogle gange efter han blev lagt igår aftes. Lidt underligt, for han havde haft en dejlig og lang dag og han var super-glad.
Om natten vågende han så og græd og græd. Lyset blev tændt og jeg mærkede på ham. Han BRÆNDTE af feber! Så var det af med noget tøj og så op til Mor at sove videre.

Imorges var der ingen tvivl. Der var dømt Barnets 1. Sygedag.. Vi blev i sengen helt til kl 12, hvor han gled ind og ud af søvnen og ligeså gjorde jeg. Vi så også et afsnit "In the Night Garden" og der blev drukket vand og sovet, sovet, sovet afbrudt af klynken og gråd, så man lige skulle putte sig lidt længere ind til Mor.

Til frokost fik han lidt havregryn og derefter var det op på ryggen i viklen, så jeg kunne få lidt fra hånden.
13.45 var han så udmattet, at han nærmest sov med det samme, da jeg lagde ham tilbage i sengen. Stakkel.

Her til aften fik han lidt spaghetti og vi så Shanes Verden i tv. Så kvikkede han lidt op og begyndte endda at snakke lidt, men ville helst hænge på mig alligevel. Gå kunne/ville han slet ikke. Han var simpelthen for flad.

Nu er han puttet og vi håber, at han er frisk imorgen, hvor vi kører til Odense for at træne de næste 6 dage.

Vi burde faktisk pakke nu, men da vi ikke er de mest organiserede mennesker, sidder vi her i sofaen istedet og udskyder ting til imorgen.

God Påskeferie og husk nu at tage jakke på, selvom solen skinner!

Katrine

Ingen kommentarer: