torsdag den 30. april 2009

Torsdags status

Så sidder man her og er græs-enke... igen-igen. Manden er på faste med sin uddannelse. (Det lyder forkert, men det er rigtigt nok). Han er så spændt og det er jeg også. Han har allerede tabt sig et par kilo og ser brandgodt ud!

Huset, der var rydeligt og forholdsvis rent i tirsdags, er hverken det ene eller det andet mere.
Ungen har lysegrønt snot løbende ud af næsen, snask i øjet og eksem i nakken. Tilgengæld er han glad og storsnakkende og lagt i seng (ikke mindst).
Bleerne er ved at få et ekstra skyl og en ekstra centrifugering og skal derefter hænges til tørre, så de er klar til imorgen.
2 sæt gaver ligger klar til at blive syet færdige og jeg skuler med jævne mellemrum efter dem og tænker, at jeg måske kan gøre det imorgen på arbejdet.
Tv-programmet kl 20 og chokoladen ude på hylden venter begge på min udelte opmærksomhed.

Weekend skal gå med endnu en tur med bus888 til Sjælland. Den gamle mødregruppe skal mødes, faster og onkel skal besøges på Ama'r og måske når vi også lidt veninde-fidelihut på vesterbronx. Man vil gerne nå det hele, nu man ER derovre, men tiden er knap og sovetider skal overholdes.
Sådan er dét.

Nå.. nu må jeg vist hellere...


Damen med det brede smil og det dovne sind

Ingen kommentarer: