mandag den 13. april 2009

Legetøj, der holder!

Idag var det tid til at gå på loftet og finde noget af mit gamle legetøj frem, for Saxe er efterhånden blevet så stor, at hans "gamle" ting er ved at blive lidt kedelige.

Jeg fandt mine klodser fra '84. 12 stk, der kan samles til 6 forskellige billeder af ... My Little Pony, selvfølgelig! Saxe er helt vild med dem. De kan stables OG de kan puttes i og tages ud af den tilhørende kuffert. Jublen vil ingen ende tage!

Jeg fandt også min gamle kugleramme. Den er stadig rigtig fin, synes jeg. Malingen er skallet lidt af og kuglerne er falmet, men eftersom den har været brugt flittigt, er standen virkelig god.

Jeg bladrede i Min Bog, for at se, hvornår jeg fik den - og se :


Her er jeg til min 3 års fødselsdag.


Og nu er det min søn, der har den. Skægt.


Katrine

Ingen kommentarer: