tirsdag den 20. januar 2009

En mærkedag - På flere måder.

Idag har været en helt speciel dag!

Obama er blevet indsat som Præsident og det vækker jo de store følelser i folk - Jorden rundt! Uha, det var et stort og dejligt øjeblik.


Katrine, som jeg kendt siden børnehaven, fylder 30 år idag! Og det vækker minder - glade minder :-D
Tænk, vi har kendt hinanden i 27 år!!
Da vi var små, boede vi kun et par kilometer fra hinanden og sås hver dag i skolen og ofte også når vi havde fri.
I 3. klasse flyttede jeg til en anden by og derfor også skole. I årene derefter tror jeg ikke vi besøgte hinanden så meget, men vi har altid sørget for at holde kontakten uanset hvad.
Måske blev det bare en gang om året, at der pludselig dumpede et flyttekort ind ad brevsprækken hos een af os. Bare for at sige "Jeg er her stadig og nu kan du finde mig her."
Da jeg boede i Kina, passede det med, at Katrine og hendes kæreste skulle på rejse i Østen, så vi aftalte at mødes i HongKong, da vi alligevel skulle dertil for at forny vores opholdstilladelse. Skægt sådan at mødes på den anden side af Jorden.
Så blev jeg gravid og nogle måneder efter, var det hendes tur. Så nu har vi begge sønner på næstem samme alder. De er endda begge født d.16.! :-)

Her er vi, i lettere beruset tilstand, til min 25 års fødselsdag. ;-) "YeeHaa", I might add..

Katrine er een af de personer, som man, efter flere år, bare fortsætter snakken med - som om man lige sås igår. Hun ER der bare. Altid.
Katrine - forever, mand! Du er den bedste!! :-)


Katrine - altså mig, ik'..

Ingen kommentarer: