onsdag den 21. januar 2009

Jeg har gjort det selv!!

Jeg har SELV syet et par bukser!! *Klapsalver*

Det første par hjemmesyede båwser til Saxen! Jeg er me'et stolt - på trods af adskillige skøndhedsfejl og opsprætninger. Stoffet fandt vi i IKEA den anden dag. En bordløber, der var sat ned til en 5'er.



Nå, men nu er jeg kommet over den første hurdle og jeg er helt klart ved godt mod! :-)
Og SE! De passer kraft'knus'me!


Næste projekt bli'r vist en vest i samme stof. Uh, han bli'r så fin og flot!


Katrine

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

det er fandme godt gået. jeg rejser mig i sofaen og giver stående klapsalver! Kh Julia

Anonym sagde ...

*Bukker og nejer* Taktak! Det er aaalt for meget!

Hanne - mor sagde ...

Det kan man da kalde "løbebukser"
Flot Katrine. jeg er stolt af dig.
K.H. Mor