tirsdag den 29. september 2009

Den første (pige-)børnefødselsdag

Saxe var til sin første børnefødselsdag i sidste uge. Det var hjemme hos Isabella og resten af dagpleje-slænget var også med.

Inden han skulle afsted, dykkede jeg ned i posen med kineser-tøjet og fandt en lille, fin qipao, som Saxe kunne få med at give Isabella i gave.
Men kunne hun mon passe den?? Hmm... *tænke*... Saxe og hende er næsten samme størrelse, så ...


JA! Hun kunne helt sikkert passe den! ;-)

Han havde bare den BEDSTE dag! Bella's storebror havde nemlig et værelse proppet med biler og TRAKTORER - og og og ... en motorcykel (!), som Saxe ikke veg fra hele dagen.

Da jeg hentede ham og lagde ham til at sove middagslur, var han oppe at køre, at han kartede rundt i en halv time i vognen mens han trallede. (Det KUNNE evt. også have noget at gøre med den lilla-prinsessekage...)

Yes.. det var en god dag :-)

3 kommentarer:

Zarah sagde ...

Maaan hvor er han sød i fin qipao! Og han kan bære den, kan han!
Vigga siger hej mens hun stirrer på at jeg skriver.

Cirkus Rank & Freydi' sagde ...

Hejhej Vigga!

Og tjek lige ud, hvor maskulint han pifter den op med tang-accessory!

Gianna sagde ...

Navr, hvor ER det kært! dejlig læsning :-) Lige sådan noget, der får éns hjerte til at slå et bank over :-P Begynder at glæde mig til den dag, jeg selv skal til at arrangere børne-fødselsdags tam-tam :D