lørdag den 5. september 2009

Lørdags play-date

Idag havde jeg Saxe alene, så jeg tænkte, at det ville være oplagt med en tur i Kattegat-centret nu vi HAR det årskort!


Så jeg aftalte med Nanna, at vi ville komme og hente hende og Elias, så de også kunne få noget ud af dagen.


Jeg fandt en rute-beskrivelse på Krak og kørte afsted i god tid. Turen skulle tage ca. 20 min. og det gik fint - lige indtil vejnavnene IKKE længere passede!!! *@£?&%!!*
TRE KVARTER kørte jeg rundt på f****** Djursland og kunne bare IKKE finde den flække, jeg skulle til.
Nå, men efter et par opringninger, venden-ommer og skældsord fandt jeg det endelig og vi kunne komme videre.

Det var bare et hit for de unger! Og Nanna og jeg havde en hyggelig tur også ;-)

Der var "røre-bassiner", hvor man .. well... kunne stikke fingrene i vandet og røre fiskene. Der var en rokke, der - i min fantasi - troede den var en delfin. Den opførte sig ihvertfald sådan; Den kom op i overfladen og baskede med vingerne og snurrede rundt og smilede til os så godt den kunne.
Tja, alle kan blive fanget af rampelyset - selv en rokke! ;-)
Jeg var imponeret!

Der skal vi helt klart hen igen!

Katrine

PS: Og tjek lige hvor FUNKY naturen er!! :-)

Ingen kommentarer: