fredag den 11. september 2009

Efterårs-stemning

Så er den første efterårsmåned godt igang, men heldigvis er der stadig masser af solskinsdage tilbage.

Jeg vil lige vise et par stemnings-billeder af Junior, mens jeg overvejer, hvad det egentlig er, jeg vil skrive.. ;-)


...Ja.. okay.
Tiden flyver bare. Jeg har rundet de 30 og har måske een eller anden hemmelig krise ét eller andet sted. Jeg har længe drømt om et rigtigt hjem og jeg har endnu ikke fået det. (Altså, nu taler vi jo HUS). Og som det ser ud, må jeg vente noget tid endnu. *Suk*
Total finanskrise i Casa RankenbergFrey! Total nederen! Hvis vi havde råd til en flyttebil, var vi skredet. Så.. det er dét vi pt sparer op til.
Nå, men samtidig med at jeg er så over-rocker-lykkelig for min lille familie, så savner jeg bare dengang jeg bare var mig og jeg bare kunne rejse hvorhen jeg ville og bruge alle mine penge på workshops. Jeg savner virkelig at rejse ud og lære noget og være sammen med mine Nordiske venner! Og jeg savner tiden før forsikringer, vægtafgifter, dagplejepladser og alt muligt andet gejl!

*Dyb vejrtrækning*

Men nu er jeg her. Og det er også ok. Og vi skal nok få det hele til at funke, så der stadig kan være plads til vores specielle drømme og fremtidsfantasier.
Men hold k***, hvor ville jeg gerne stikke af og lege 23 år igen!

Katrine

2 kommentarer:

Sus sagde ...

What's up, Doc? Godt gulerodsbillede.

Jeg kan fixe dit humør på 2 sekunder:

Er du klar?

Du fylder ikke 38 til jul.

Og dér.

Cirkus Rank & Freydi' sagde ...

Haha!
Tak, Sus. Det virkede!