lørdag den 5. september 2009

Dejlig weekend, fortsat

Dagene efter Middelaldermarked-ferien var også bare skønne!

Søndag tog vi Bus888 til Holbæk, hvor min søde Far havde stillet vores nye-brugte-bil, som han og min Mor havde foræret os (!!!). Yessiree!
Så drønede vi hjem til dem og sagde TAK endnu engang, jeg fik fortalt og vist hvor olien og de andre bil-væsker skal i og derefter kørte vi videre til Glumsø, hvor vores dejlige venner nu bor.

De har købt et lækkert sted dernede og det måtte vi jo se. OG OG OG... vi skulle selvfølgelig ENDELIG hilse på lille Magne! 6 uger gammel og meget velopdragen allerede.


Saxe var rigtig glad for ham. Og der blev aet og kildet og sagt "Hej!".
Om aftenen spillede vi spil, men allerede lidt over 22, måtte jeg gi' op og tage Saxe med i seng.
Drengene gik så over til de elektroniske spil og de hyggede sig helt til kl 03! Det var lige noget Søren havde trængt til.


Næste dag, efter morgenmaden, satte vi kurs mod Havnsø, hvor jeg skulle mødes med det gamle slæng fra Gym. 5 piger var vi, med 7 unger + 1 på vej !! Det var bare SÅ godt at se hinaden igen - og der var lige en gylden ½ time, hvor unger sov synkront.
Håber, at vi kan gøre det til en årlig ting at mødes.


Katrine, med smil på læben efter en dejlig, lang weekend.

Ingen kommentarer: