mandag den 7. december 2009

Så sov dog, knægt!

Papao og Muar: Saxe, du skal sove! Nu!
Saxe: Tralalalalalala.. dudududududu..
P&M: Saxe, læg dig ned. Sove!
Saxe: Og traktor. Og Per. Av-av-av. Ihihihihihi. Båsser på.
P&M: *Dyyyyybt suk*
Saxe: Farli' farli'. Uh uh uh. Abe. Finner. Yao. Tænner. Hånd er dér. A-KAKAKAKAKAKA!
......
2 timer efter:
Saxe: Tralalalalalala. Sus å Fille. Susserfille. Fillafullafillafille. Mi hus. Mi hus. Ringdingdonggong.
P&M: SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!
Saxe: ....... Heeeeeeeeej?
......

Kl. 22.30 blev jeg arrig og sagde vredt fra min dynehule til Søren:
-"Det er DIT sæd!"
-"Det er DIT dårlige æg!", fik jeg som svar.

-"Jeg er sur, jeg har fedtet hår og jeg kan ikke VÆRE der! Jeg blir sparket ud af min egen seng. Jeg gider det ikke mere. Jeg går et andet sted hen at sove!"

Og så trampede jeg ned ad trapperne og lagde mig i en køjeseng.

Kl. 02.30 blev jeg vækket af hyl og skrig ovenfra. Saxe var vågnet og KUN jeg kunne trøste, så jeg traskede ovenpå igen og fik snotkys og krammere og SÅ sov vi - alle tre.

Hva' fa'n stiller man dog op??


Katrine.. aka Muar Babao, der vil ha' sine aftener tilbage.

3 kommentarer:

Sus sagde ...

Jeg synes nu at han er faldet udmærket ud, men det er jo heller ikke mig der skal ligge vågen med ham hver nat ;)

Beate sagde ...

Sæt dig med ryggen mod hans seng og vær' RØV-kedelig!!! Svar med enstavelsesord (eller lyde!!) eller lade vær' at svare overhovedet.... Så falder han snart i søvn...

Det har virket på 2 drenge i det her hus...

Beate

Cirkus Rank & Freydi' sagde ...

Røv-kedelig.. Hmm, det lyder som noget, jeg godt ka' klare ;-)