søndag den 14. november 2010

3 års fødselsdag (1.fejring)

Igår fejrede vi Saxe's fødselsdag sammen med venner og familie. Åh, han havde glædet sig længe(!) og det var sådan en dejlig dag!
Øj, der kom mange - og de havde mange gaver med!
Saxe fik Verdens Bedste Legetøj; En Buzz Lightyear. Ham kan man jo bare lege med i timevis -og snakke med endda!


Buzz: Hej min ven. Hvordan har du det?
Saxe: Jeg har det godt.
Buzz: Denne galaxe har brug for min hjælp! Hvem er jeres leder?
Saxe: SARSE!
Buzz: Dette sted ser bekendt ud. Har jeg været her før??
Saxe: *Med himmelvendte øjne* Jaaaaaaaa..!

Pasta Fie syntes godt nok han er lidt uegnet til mindre børn.. da det godt kan lyde som om, han siger: "Melder sig til SEX og tjeneste!" (Sektor-tjeneste, Fie!)


Og så fik han en rigtig flot Brio togbane. Og madkasser, vanter, trøje, to lækre tasker, modelervoks, hue, halstørklæde, flyverdragt, farver, papirblok, en "møg-tærsker", en fjernstyret traktor med halmballepresser, og mange andre skønne ting!



Vi spiste frokostboller og gik en tur i skoven. Og da vi kom tilbage, sang vi fødselsdagssang og spiste Peter Plys lagkage (med brombær, flødeskum og chokoladeknapper - som han selv havde bestemt... for 2 måneder siden).


Jo, det var bestemt den bedste dag, vi har haft længe!
Tak alle sammen.

Katrine

PS: Der kommer flere billeder. Jeg skal bare lige ha' dem af min Moar ;-)

1 kommentar:

Sus sagde ...

Orv, det er sguda nogle ret lækre fastre/mostre ham Saxe er bleven udstyret med ;)))

Det er OS der takker for en dejlig dag. Ahhhhhh en solskinsplet i hverdagen.