tirsdag den 30. november 2010

Winter wonderla'hand




Og så var vi lige ude hos mine forældre, hvor der - jeg sværger- altid er mere sne end andre steder!
Og i sådan et vejr, gør det bestemt ikke noget, at min far har en juletræsplantage, der lige gør, at julehyggen blir skruet en anelse mere i vejret..!

Jeg syntes, at vi skulle gå en tur i skoven og selvfølgelig trække Junior på hans nye kælk. Da jeg havde aset og maset mig 50m gennem sneen, måtte jeg indrømme, at det IKKE var helt gennemtænkt.
Og så tog min Far over. Tak. Og sidenhen min mand. Tak igen.

Vi havde været til mine forældres 130 års fødselsdag og sikken fest det var!! Hammond-orgel, fisketallerken, buffet, ønske-is-dessert, kaff' og kaw og dans og sange og taler ..og ..og..og DET HELE!
Og vi overnattede ude i deres udestue, hvor vi kunne ligge og kigge ud på al sneen og juletræet med lys i.
Og om morgenen var der lækker-lækker morgenmad... og vi ville slet ikke hjem igen.

Behøver jeg at nævne, hvor meget vi ser frem til hvid jul på landet??

Katrine

Ingen kommentarer: