mandag den 1. november 2010

Tiden flyver

I torsdags fyldte min Mor 60 år og Saxe og jeg tog til fødselsdags-brunch.
Sært at hun er 60. For for mig har hun altid været 40.
På et tidspunkt kørte jeg hendes (i dagens anledning) køkkendame hjem og hun boede i et kvarter, hvor min Mor og jeg også havde boet engang. Det gik så op for mig, at det nu er ... 20 (TYVE!) år siden!
På Lørdag fylder min Far 70 - og det er endnu mere skørt.


Idag fik jeg så lige understreget dét med tiden igen;
Saxe startede i BØRNEHAVE!
Nu er den søde, stille og rolige luksus-øko-dagpleje-tid forbi - og nu er han på afdeling (ja, afdeling og ikke stue, da det er et gammelt sygehus..) med 31 andre unger. Og så lige tre vuggestuer og en "store-gruppe".
Åh, så meget halløj og støj og alt muligt andet.
Jeg håber virkelig, at han kan passe på sig selv og beholde roen indeni. Ellers må vi jo tage ham ud og flytte til ... Barbados eller noget.


Store dreng, altså. Der skal til at prøve grænser af og løbe på gangene og råbe NUMSE og PRUTFIS og komme hjem med tusch op og ned ad arme og ben.
Og jeg skal smøre madpakke hver dag og være kreativ med dét.
Og tjekke for lus og spritte-spritte af!!

Suk... tiden flyver.


Katrine

Ingen kommentarer: