fredag den 12. november 2010

Hurra for børneren!

Han sover!
Klokken 20.20 faldt Saxe SELV(!) i søvn - godt nok hjulpet på vej af Ørkenens Sønner - men alligevel!
Hurra, det var dét vi håbede på, der ville ske, når han startede børnehave.


Og nu sidder vi her og har en aften, hvor vi begge er vågne. Og ser fjernsyn og manden har lavet cheese cake i sin nye trykkoger og jeg gennemgår planen for imorgen, hvor vi skal holde Saxes fødselsdag.
Sikke dog.

Det kan være, jeg så blir en gladere mor. Altså ja, det sker, at jeg er Sure Mor. Og det blev lige understreget, da Saxe tegnede sit aller-aller-første ansigt i Onsdags:

Det er mig...
Jeg viste ham selvfølgelig liiige hvordan en glad mund - som MIN jo er - ser ud.

Moren

1 kommentar:

ma sagde ...

haha.
Ja, jeg er tit skrappe mor som altid har travlt.
Det hører vist med. Men tillykke med jeres sovende dreng.

kh ma