tirsdag den 23. september 2008

Søndag på havnen

I søndags gik jeg en dejlig solskinstur på havnen i Ebeltoft. Der er bare så flot! Jeg gik ned forbi Fyrskibet og Fregatten Jylland, som jo bare er så STOR og imponerende. Jeg vil rigtig gerne ind at se den helt tæt på og også gå ombord, men jeg bli'r bare så nærig! 95kr ... puha.. det løber jo op, hvis man er to, der vil se! Men een eller anden dag, KAN det være, jeg får den set.


Ude foran har de et bassin. Og dér svømmede der en ensom og underlig fisk. Den svømmede lidt frem og tilbage og var en anelse sky. Men da jeg satte mig ned ved kanten, var den alligevel så nysgerrig, at den kom hen til mig, så jeg ku' snuppe et billede af den. Kan I se den smiler til kameraet? ;-)


Bagefter gik jeg ned på bådebroen, lagde mig ned og nød solen og atmosfæren. Det var længe siden, jeg sidst bare havde ligget og kigget op i den blå himmel. Det skal man altså huske at gøre engang imellem! Det er faktisk vigtigt!



Katrine Himmelblå

Ingen kommentarer: