lørdag den 20. september 2008

*Ups* Jeg kom til...

...at købe en ny slags ble (IGEN) - selvom Søren har sagt stop! Men HVIS nu Saxe skal i dagpleje, så går den jo nok ikke med formsyede bleer. Så må der All In Ones til, jo, ik'?! (Det er mit vinder-argument ;-) Desuden køber jeg dem brugte, så vi sparer lidt dér).
Så.. nu er der snart en Thirsties AIO på vej til mi... *host* Saxe, mener jeg jo.

I sidste uge kom jeg også til at købe 3 bleer; en Petit Dessous, en BumGenius og en Happy Heiny.


Vi er rigtig glade for vores ImseVimser - både de formsyede og AIO'erne - men nu hvor jeg har opdaget hvor stor StofbleVerdenen egentlig er, får man jo lyst til at afprøve andre typer. Vi har en enkelt BabyBeehindBamboo (til natten) og en leopard Starbunz, som begge er gode bleer.

Vi har været omkring SwaddleBees AIO, men snittet passede åbenbart ikke så godt på junior, for de lækkede i kanterne og det var træls med vådt tøj hver gang. De er nu solgt videre. (Fedt, at man kan det og derved får mange af sine penge tilbage! )
Min veninde, der sværger til Itti Bitti'en (Bitti D'lish), har sendt mig een i gave, bare fordi! :-) Den er såå lækker og pasformen er tiptop.


Jeg ved ikke hvad, der sker, når man nu beslutter at bruge stofbleer til sit barn. Det er meget underligt. Langt de fleste oplever det. Man blir helt glad indeni for de bleer! Man elsker at vaske dem, lægge dem sammen, nusse dem - og det bedste af det hele; man holder virkelig af at give sit barn dem på. Pusletiden blir SÅ meget hyggeligere og det er jo et plus.
For en måneds tid siden, blev det så min tur til at gå med ble igen, I ved. Jeg tog et almindeligt bind på som vanligt - men føj, det var ikke rart. *Puuuuuh* Det føltes indelukket, man svedte og det lugtede jo! Så nu er jeg selv på stof! Det er 1000 gange rarere og så går man ikke dér og "knitrer". ;-)


Hende den underlige ;-P

Ingen kommentarer: