onsdag den 4. februar 2009

Jeg har gjort det - IGEN!

Ja, måb I bare, for jo, jeg syede lige ENDNU et par bukser til Saxen igår. Bare sådan lige *knipser med fingrene*

Jeg havde et par gamle velour-joggingbukser, der bare overhovedet ikke klædte mig(!), så for at undgå, at jeg ville trække i dem igen, så klippede jeg simpelthen i dem!
Det blev til et par lækre bukser med sort rib-kant.

Inde på Slyngebarn så jeg så en fin, billed-illustreret forklaring på, hvordan man "applikerer". Dét måtte jeg da prøve! Så jeg købte fluks et stykke Vlilofix (?) og fór hjem og fandt stofrester i skabet og inspiration på nettet.

Jeg kom i tanker om CrankyPants ; strikkede bukser med monstre på numsen, som jeg havde ønsket at jeg kunne lave til Saxe. Men da jeg stadig ikke kan strikke, så er det bare aldrig blevet til noget. Men nu kunne jeg da SY et par monsterbukser!!

Her er det fiiiiiiiine resultat. Jeg er helt vildt stolt af dem, selvom de er FYLDT med fejl. Men det er ligemeget, for det gi'r dem så'n et "unika-look". ;-P

Det her er bagsiden og på forsiden har jeg selvfølgelig syet et lille MorSomMor-mærke på.

Han er SÅ smart!


Katrine, der næsten ikke ka' få armene ned af begejstring over sin egen kreativitet ;-)

1 kommentar:

Beate sagde ...

Ha ha - hvor er de fine!!! Virkelig fine...

Vi vil se dem på ;) - på en snart gående Saxe-numse :)

Beate