søndag den 15. februar 2009

Vel hjemme

Ja, så er vi hjemme igen.
Vi RENDTE rundt om Domkirken, som BTW ikke er Vor Frue kirke, som vi og svigermor troede... og ledte efter den kinesiske restaurant, Lotus.
Spurgte MANGE folk, som ikke lige kendte den..
Fandt tilsidst ud af, at det vistnok lå et andet sted.. :gaah:

Fandt ENDELIG Lotus og havde knapt med tid, fordi koncerten var blevet rykket ½ time.
Kom ind og fik anvist et bord. Så sad vi dér...

Efter 5 min. gik min mand ned og spurgte efter menu-kort. Havde vi ikke fået det?? Nå, så havde de nok glemt os!!
Æh.. okay. Det er så iorden, for det ser ud som om I har travlt.
Nejnej, vi glemte jer bare og vi kommer ikke så tit i den afdeling, hvor I sidder.


Så så vi menuen... Meget lidt kinesisk og derfor lidt for meget kinesisk.. Tjenerne var vietnamesere + en enkelt mørk pige og de serverede SUSHI og KÆNGURO?!?!?!
Der var ikke engang spisepinde. Så.. vi skred igen.

Vi spurtede ned til den Thailandske og lovede hinanden, at vi fremover KUN vil spise på Thailandske restauranter! (Som vi forøvrigt plejer )
Der var selvfølgelig ikke plads til os, så vi stod atter ude i kulden med knurrende maver og nul tid og sure miner.


Vi gik så, i vores desperation, over på den anden side af gaden, hvor der var en café, der serverede varm mad.
Da jeg skulle bestille, blev jeg som vanligt helt og aldeles USYNLIG for bartenderen og minutterne tikkede afsted.
Min mand måtte tilsidst træde til og bestilte så to burgere, som vi ventede en lille halv time på.
MEN, de var HELDIGVIS gode! Og de røg ned på 10 minutter og så var vi ellers ude af døren igen og nåede ned til Studenterhuset og fik en god plads.

Så kom Sebastian på og spillede PRÆCIS (som i PRÆCIS!! ) den samme koncert som han gjorde for ...siger og skriger... over 1 år siden! Men samme historier, jokes, ALT.!


Men Sebastian er altid rar at lytte til, så vi nød det, selvom vi var hamrende trætte og gabte og hang indover hianden.

Var hjemme lidt i midnat og gik (næsten) direkte i seng. Anden nat uden Saxe (første gang var på bryllupsnatten) og vi sov godt. Jeg vågnede selvfølgelig nogle gange, fordi 1) det er en vane og 2) jeg var badet i mælk...

NU vil vi køre ind til Nedergade og kramme Saxen og spise lækker brunch!


Katrine

Ingen kommentarer: