fredag den 20. februar 2009

Se! Det' sne!

Så fik vi sne! Det ser flot ud, men øv, hvor er det ikke skægt at køre bil i. Pyha..
Jo, det er da sjovt at skride rundt - inde i gården, men sgidda ikke, når man passerer en lastbil i et sving! *Gys*

Nå, men vi har haft besøg af venner fra Odense. 4 stk. 2 dage.
Der blev dømt sneboldkamp med naboen og NØJ, det var godt!
Det er jo 100 år siden, man sidst har gjort det. Og så blev man da lige mindet om sin himmelråbende dårlige kondi..!
(Der er vist een, der skal igang med lidt træning *Host*)

Men nok snak - billeder:



Søren og jeg tog også lige et par ture ned ad bakken. Ham på maven på kælken og så mig ovenpå, ditto på maven. Der blev hvinet.
Det var skægt. Man skal ikke kimse af så'n en kælketur!
Sandra på 10 syntes at det var okay, men ikke til at grine af.
Så mumlede jeg noget om "Ungdommen nutildags, der ikke kan få nok fart og spænding..." *Himle*

Så rullede vi et par sne-figurer, drak varm kakao, spiste pizza og prinsesse-deller og fritter. Og mens de andre voksne linede op og gik igang med rollespil, ja så faldt jeg i søvn...

(Det er bare fordi, jeg er sådan en frisk pige, der springer rundt fra daggry af og bare maser på med alskens aktiviter dagen lang. Så kan man godt blive sådan lidt træt i det. Klokken 19.)

Jaja, jeg VED det godt!


Katrine A.K.A Den Trætteste og Kedeligste af dem Alle.

Ingen kommentarer: